Första uppdraget

Förlåt att jag massproducerar inlägg just nu me jag kommer hela tiden på nya saker som jag vill berätta!

Det jag glömde skriva var att jag nu har valt en punkt på 100-saker-att-göra-innan-jag-dör-listan som jag ska utföra inom en vecka från och med idag. Jag ska ge mitt nummer till någon på ett smart sätt. Min plan är att kanske utföra detta uppdrag medan jag jobbar i helgen, om jag ser någon intressant kille så kanske jag skriver mitt nummer på kvittot, haha?! Önska mig lycka till! Om detta uppdrag inte lyckas så har jag ett i reserv, att anordna en egen utställning. Men det är lite fusk eftersom att jag och Vic kommer att göra detta på torsdag som ett sätt att redovisa vårt projektarbete, så detta uppdrag kommer jag alltså ändå att göra snart..

Finns det fler smarta sätt att ge sitt nummer till någon? Nu när jag tänker efter så har jag iofs redan gjort det en gång.. psykologkillen och fickan..hmm, undrar om det räknas?

Kommentarer
Postat av: frida

LINN hahaha jag tycker definitivt du ska köra en liten kupp imorgon eller på sön;) du lovade att ringa om (NÄR) du genomför det haha;)



SMACK!

2009-03-28 @ 01:03:30
URL: http://zetreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Follow linnn