S T U D E N T E N! Donner 2009

Gårdagen var FANTASTISK!!

Det var en väääldigt lång dag. Den började redan 05.00 då jag vaknade och slutade inte förrän 06.00 dagen efter (alltså idag) då jag äntligen fick lov att somna.




Sista pendelresan in till skolan! Sorgligt!


Champange-frukost vid kajen nedanför skolan!




Jag och söta Johanna


Kungsbacka-gänget!! Ni är UNDERBARA!


En helt galen flakfärd! Det var nog den roligaste händelsen under dagen, vilken känsla!!

Efter flakfärden blev det bad i Poseidon!!


Det här vrålåket körde oss sedan hem till Kungsbacka! Riktigt snygg bil, dock kunde chaffören ha valt lite bättre musik..haha!

Studentfesten på kvällen var också riktigt kul!! :) Efter att stället stängde begav vi oss till BK för att fördriva några timmar i väntan på att morgontåget skulle åka. Jag kände mig riktigt trash när vi vandrade avenyn ner i gårdagens party-outfit, med skoskav, studentmössorna på sné och sminket utkletat i ansiktet. Solen hade gått upp och dagens metro fanns att läsa på pendeln, helt sjukt! Jag kom hem vid 06.00 i morse och då hade pappa precis vaknat för att åka till jobbet. Sick!!

Totalt tog jag cirka 300 bilder under dagen! Det var verkligen en superrolig dag och det känns helt sjukt att jag tagit studenten nu! Jag har ännu inte fattat det!! Jag kommer sakna massa fina människor, hoppas vi ses mycket under sommaren iallafall!!

KYSSAR, ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: VICTORIA

ahhhhhhhhh SÅÅÅÅÅ FINT OCH ÅÅÅÅÅH!!!

2009-06-05 @ 11:00:01
Postat av: MEJJAN

Gud, vilka fina bilder på oss!!! UNDERBARA TJEJER!!!



LINN!! Har du bilder från studentfesten?!



PUSS

2009-06-05 @ 21:58:52
Postat av: Friday

JAG SÄGER BARA: tö-tö-tö-tutta-tö-tö-tö!!!!!



Vi måste ha lan!! Vill ha alla biloder :)



KYSS

2009-06-09 @ 21:38:01
URL: http://zetreus.blogg.se/
Postat av: Mejjan

haha, det var ju så det va Frida!!! Tö-tö-tö-tutta-tö-tö-tö. Haahhahaha, jag höll verkligen på att dö av skratt. MINNEN! <3

2009-06-10 @ 16:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Follow linnn