Vem är The Speed-master?

Idag är det Söndag. En söndag som för en gångs skull varit fri från ångest. Istället har den varit full av jobb, grillning hos grannar och besök av sötaste Frida. På slutet blev det lite för mycket av ballerinakex och bullar så nu ligger jag här och försöker smälta fikan. I bakgrunden hörs musik som jag fått i gåva, den är riktigt fin.

I fredags hade jag, Vickan, Johanna och Anna en riktigt trevlig kväll. Som vanligt började den på stammisstället nr 1: Queens. Där gjorde jag och Vic en pakt som gick ut på att vi skulle köra på ombytta roller. Jag gick därför lite halv-entusiastiskt in mamma-rollen medan hon med fullt engagemang levde sig in i ungdomens karaktär. Vi hade väääldigt roligt allihopa. Två små gossar från bortglömda tider kom på besök och tillsammans begav vi oss sedan till Club Target på Henriksberg. Det var faktiskt en av de bästa klubbarna jag varit på. Supersköna människor och riktigt grym musik! Vad mer kan man begära? Kort och gott: Det var en väldigt lyckad utekväll som var rolig från början till slut! :)



         


Imån tänkte jag göra något som jag borde ha gjort för längesedan, nämligen träna. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Follow linnn